Czekaj trwa pobieranie danych z serwera
IDB Consulting - franchising, franczyza, restauracje lodz, PR gastronomiczny, gastronomia, doradztwo dla restauracji, marketing gastronomiczny, obnizanie kosztow restauracji, doradztwo franczyzowe i gastronomiczne, jemy w lodzi, marketing restauracji
zamknij
Usługi dla firm planujących inwestycje w branży gastronomicznej lub chcacych zwiększyć efektywność zarządzania restauracją i rozwinąć swoją działalność.
Doradztwo gastronomiczne

Od kilku lat rynek gastronomiczny w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i stawia przed działającymi na nim przedsiębiorcami nowe wymagania. Aby odnieść sukces w tej konkurencyjnej branży niezbędna jest wiedza na temat skutecznego i profesjonalnego zarządzania placówką gastronomiczną.
Oferta doradztwa gastronomicznego IDB Consulting skierowana jest zarówno do przedsiębiorców planujących inwestycje w tej branży, jak i firm chcących zwiększyć efektywność zarządzania lokalami gastronomicznymi i rozwinąć swoją działalność.

Doradztwo w zakresie rozpoczynania działalności gastronomicznej lub wprowadzania nowego konceptu na rynek

  • Wybór i pomoc w pozyskiwaniu odpowiedniej lokalizacji
  • Konsultacje w zakresie opracowania projektu technologicznego i architektonicznego
  • Opracowanie procesu technologicznego
  • Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej i wzorów materiałów graficznych
  • Opracowanie menu
  • Opracowanie procedur organizacyjnych zarządzania lokalem gastronomicznym
  • Opracowanie i realizacja strategii marketingowej i PR

Doradztwo w zakresie budowy i rozwoju sieci gastronomicznych

  • Wybór optymalnego modelu rozwoju sieci (lokale własne, franczyzowe i in.)
  • Tworzenie struktur sieci i opracowywanie procedur organizacyjnych

Zarządzanie personelem

  • Skuteczne zarządzanie personelem w gastronomii
  • Opracowywanie i wdrażanie systemów motywacyjnych
  • Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi gości restauracji (szkolenia dla personelu)
  • Szkolenia dla pracowników, kadry zarządzającej i właścicieli

Doradztwo w zakresie podniesienia efektywności zarządzania lokalem

  • Audyt skuteczności i efektywności procedur operacyjnych
  • Analiza i optymalizacja kosztów
  • Dywersyfikacja działalności i aktywne pozyskiwanie klientów
  • Badania satysfakcji klientów oraz badania typu Tajemniczy Klient

Marketing i PR lokali i sieci gastronomicznych

  • Opracowanie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowych i PR
  • Przygotowanie i nadzór nad przebiegiem indywidualnych akcji promocyjnych i eventów
  • Opracowywanie okazjonalnych menu, organizacja degustacji i spotkań
  • Media Relations
*Adres email:
 Temat:
*Treść pytania:
*pola wymagane wyślij zamknij