Czekaj trwa pobieranie danych z serwera
IDB Consulting - restauracje lodz, obnizanie kosztow restauracji, doradztwo dla restauracji, franczyza, jemy w lodzi, marketing gastronomiczny, marketing restauracji, gastronomia, PR gastronomiczny,franchising, doradztwo franczyzowe i gastronomiczne
zamknij
Oferta skierowana do sieci franczyzowych i lokali gastronomicznych, które chcą przy ograniczonych kosztach skutecznie wypromować swoją ofertę.
Reklama i PR

Skuteczna reklama nie zawsze musi być kosztowna. Szczególnie w przypadku działalności franczyzowej i gastronomicznej lepiej od standardowych środków reklamy sprawdzają się specyficzne zabiegi marketingowe oraz skuteczne działania public relations skierowane do ściśle określonej grupy odbiorców.
Oferta IDB Consulting skierowana jest do firm, które chcą przy ograniczonych kosztach skutecznie wypromować swoją ofertę franczyzową, a także do sieci i lokali gastronomicznych pragnących zwiększyć konkurencyjność swojej oferty, poszerzyć grono stałych klientów i pozyskać nowych.

Tworzenie i realizacja strategii PR i marketingowych

  • Opracowywanie strategii PR i marketingowych dla sieci franczyzowych i firm gastronomicznych
  • Budżetowanie kampanii i działań promocyjnych i marketingowych
  • Realizacja działań PR i marketingowych

Media Relations

  • Współpraca z mediami i dziennikarzami
  • Opracowywanie informacji prasowych
  • Organizacja konferencji prasowych

Planowanie i organizacja eventów i promocji

  • Planowanie i organizacja imprez i spotkań firmowych
  • Planowanie i organizacja eventów promocyjnych
  • Obsługa imprez wystawienniczych i targów
  • Opracowanie i nadzór nad przebiegiem akcji promocyjnych
  • Organizacja akcji promocyjnych dla gastronomii (w tym opracowywanie okazjonalnych menu, organizacja spotkań i degustacji)

Opracowanie materiałów promocyjnych

  • Dobór materiałów promocyjnych
  • Opracowanie treści materiałów marketingowych
  • Przygotowanie projektów graficznych
  • Nadzór nad produkcją materiałów

E-marketing

  • Przygotowanie kontentu (treści) strony internetowej
  • Zarządzanie treścią strony
  • Marketing społecznościowy - prowadzenie profili firmy w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter itp.)
  • Monitorowanie mediów on-line
  • Tworzenie pressroomu

Custom publishing

  • Opracowywanie i produkcja prasy i magazynów firmowych
  • Opracowywanie newsletterów elektronicznych
  • Opracowywanie wydawnictw okazjonalnych
  • Opracowywanie raportów i sprawozdań

Wewnętrzna i zewnętrzna komunikacja firmy

  • Opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego Public Relations sieci franczyzowych
  • Komunikacja z personelem firmy
  • Obsługa kontaktów z mediami i klientami firmy
  • Organizacja imprez firmowych i wyjazdów integracyjnych
  • Kształtowanie wizerunku firmy poprzez mecenat i sponsoring

Badania i analizy rynkowe

  • Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa
  • Analiza sytuacji rynkowej
  • Raporty branżowe
  • Badania satysfakcji klientów i pracowników
*Adres email:
 Temat:
*Treść pytania:
*pola wymagane wyślij zamknij